Känn ingen sorg för mig Göteborg!

Sitter i skolan och degar nu, finns det något härligare en sådan här solig dag ?:) Skulle inte tro det va! Jag har iallafall min colaflaska till sällskap! Om typ en timme börjar våran 3 timmars lektion, åh jag längtar! Nerå, men jag har iallafall den lektionen med Malin, det är ett stort PLUS! Undra vad man ska göra när man kommer hem då? Jag vill se lite filmer, så ge mig filmtips tack! Igår lagade jag och cons mat på kvällen, vi lagade vårrullar, wok och nudlar, och det var as starkt! Tur att jag betedde mig som en riktig karl och tryckte i mig maten då :) Duktiga jag.. Sen la vi oss i sängen och kollade på Bridewars, eller ja båda somnade efter 30 min, så rolig var den! Ska försöka kolla klart på den någon dag, jag har sett början typ fyra gånger! Smidigt lixom! Usch va tråkig jag känner mig nu! :) Skriver om värdelösa saker lixom. Jag ska försöka göra något vettigt nu, typ lägga mig på bänken och sova ;)




You spin my head right round right round!


Kommentarer
Postat av: malin

det är det enda som är bra med den sista lektionen! så tråkigt att vi inta kommer gå på samma i 3:an :(



älskar dig <3

2009-05-07 @ 14:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0