Inget varar förevigt inget håller föralltid.

Har tänkt att skriva flera gånger men inte vetat vad jag ska skriva.. Dem senaste dagarna har väl varit sådär, tur att jag fick träffa min fina syster, hon gör mig glad :) Älskar dig! Mamma är på affären nu ocg handlar så vi ska grilla idag :D mums! Vi ska göra grillspett med gott på :D Kanske ska till gävle imorgon, men jag vet inte riktigt.. Vill helst bara gömma mig under täcket, slippa allihopa. Vill bara bort härifrån, slippa allt som gör ont.. Orkar inte ha det såhär hela tiden, varför måste allt vara så svårt? Nä nu ska jag gömma mig under täcket tills vi ska grilla..!

Kommentarer
Postat av: Michaela

jag älskar dig, finns här för dig oavsett vad!

du går före allt annat och jag kämpar för dig nu för o hålla mig ovanför ytan! <3

2009-05-22 @ 19:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0