Håll mig hårt eller släpp mig helt!

Va seg jag är på att uppdatera! :) Men jag har haft fullt upp i helgen. Har haft en mysig helg med malin och en massa fina människor :) I fredags satt jag och Malin hemma hos mig och drack å lyssna på musk! Sen gick vi till en lokal på stenhuggaren, där vi umgicks med lite folk :) Sen drog vi hem till Kim, daniel däckade typ direkt, å sen anna x) tillslut var det bara jag,leo,alex och malin vakna :D vi var där till typ halv tre (?) då gick vi hem och la oss :) Sen igår gick vi till sjöbacken där stefan, alex, leo och daniel satt :) så satt vi där en stund medans dom drack. Efter det gick vi till en kille, men vi fick inte komma in där, så vi gick till robin englin istället :) när vi hade vart där en stund höll daniel på att somna, så vi tog med han och stefan ut istället så man vart lite piggare ;) Så vi gick upp mot torget och där ville stefan vara ensam så vi fick skjuts av robin till daniel :) där kollade vi lite på film, filmen var skitkul så jag håller på att ladda ner ettan nu ;) Vi fick iallafall skjuts hem av robin sen, så jag somnade typ vid tre då oxå :) Det har iallafall vart mys med fina människor! :) Idag har jag bara vart hemma och degat ^^, kollade på en film som heter Freddy got fingerd, skitskum men kul film :D nu ska jag kika på ugly betty! puss




Bilden är på malin hos robin ;)

Kommentarer
Postat av: malin

en helt underbar helg med massa roligheter ;) haha

2009-05-17 @ 18:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0