090531

Jag är så himla dålig på att uppdatera! Förlåt :) Har iallafall haft en mysig helg med malin, i det mysiga vädret :) Älskar min Maaalin!  Idag har jag bara tagit det lungt, jag Cons och Alex åkte till sjöbacken och satt där i solen en stund och drack cola, sen åkte vi till deras sommarstuga för att hämta posten :) Skönt att få tänka på annat.. Det är jobbigt just nu, när man tänker på hur saker skulle kunna vara.. Och jag tänker på det hel tiden.. Men som tur är har jag fina människor som finns där för mig när jag behöver dom.. Och tro mig, jag behöver er! Så himla mycket..








Kommentarer
Postat av: mimmis malin

en underbar helg med dig, å fler kommer det bli :)

finns alltid där för dig, jag behöver dig med gumman! älskar dig mer än du anar <3

2009-05-31 @ 21:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0