Jag bryr mig inte så förlåt för inget.

Åh va jag e less på att vara här.. Finns det nå tråkigare än skolan? Speciellt när sängen är så otroligt skönt, och inte vill att jag ska gå upp, och en fin pojkvän man bara vill ligga och kramas med. :/ Men jag tog mig upp iallafall :) Igår kollade vi på ballar av stål, det var skitkul! Speciellt Nour ;) Bort med alla karlar som bara roffar åt sig saker ;) Och blottar sig ;) haha! Jag häöö verkligen på att dö, Cons hade visst inte den humorn ;) Han tyckte mer om när den där killen vart jagad av dom där killarna x) haha, måste kolla på det igen :) Nu ska jag ha lite tråk matte :/ Men vi ska bara ha genomgång hela lektionen så jag måste bara sitta och lyssna. :)  /m

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min sjukdom ]

skolan är ingen höjdare !

2009-04-03 @ 19:21:16
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0