090316

Halloj (A)

Sitter och skriver ett litet mini arbete om Ove Molin ;D Vi skulle skriva om någon sportstjärna, hihi. Har engelska nu, sen har vi svenska och sen prov! Får väl se hur det går, förhoppningsvis bra :) Det är om lag och rätt, det har vi hållt på med så länge, skönt att få avsluta det! :) Kallt är det här, det är nog bäst att ta med sig tjocktröjja, annars fryser man ihjäl :) Igår kollade vi Wipeout och Sanningens ögonblick, roliga program ^^, Jag älskar att Fredrik Herngren är kommentator i Wipeout, jag tycker det är skitkul, han säger så passande saker ^^, Nej nu måste jag ut till läraren för ett litet samat om man ligger till. Haha, lycka till på mig då. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0