090311

Sitter i skolan och snorar nu ^^, Känner mig inte pigg direkt, men det är bäst att vara här. Tycker synd o cons :/ han ligger bara å hostar och snorar. Stackars darling <3 Igår gjorde jag te och fruktsallad åt oss, det är bra med vitaminer när man är sjuk :) ´På kvällen kika vi på film och 2 and a half men :) Men jag somnade mitt i ett avsnitt, typiskt mig ^^ Det är så svårt att hålla ögonen öppna. Imorse vaknade jag typ sex, fast jag börjar tio. Kul.. Så nu sitter jag här :P Svenskan börjar ju om en halvtimme.. Idag slutar jag tre, det är ganska skönt iaf. Och imorgon ska jag ha en ång sovmorgon, för vi ska ha självstudier, då kan man ju "jobba" hemma ;) Nu ska jag gå till min bänk och snora lite, haha.




Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: malin

hoppas du bli frisk snart älskling <3

2009-03-11 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0