090310

Godmorgon!

Är fortfarande sjuk! Hatar det här :/ jag har inte gått untanför dörren sen typ i fredags! Och nu har jag smittat min darling oxå :/ Så det vart en snorig sexmånadersdag för oss igår ^^, Eller ja, mest förr mig, för den tönten åkte och kollla på hockey.. Men jag och mamma kollade på skräckis ;) The amityville, och den var superbra och superläskig :/ Sen när cons kom hem kollade vi på Slumdog Millionaire, eller ja, jag somnade efter typ halva filmen, precis som jag gjorde förra gången, dumma mig! :( Men får se till att se klart den nångång, hört att den är bra ;) Nu ska jag lägga mig i sängen och krama om min sjukling, skriver sen :) Puss





6 månader, jag älskar dig darling <3 

Vi ska vara dom som klarar allting tillsammans och har jag dig vid min sida skiter jag i allt annat <3

Kommentarer
Postat av: Emma ~ Crazyangel [mamma till Milton]

He, du krev inte vad ditt "namn" skulle va? ;P Mimmi, smulan..?

2009-03-10 @ 09:05:53
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Postat av: mali

Grattis till er! :D <3



haha, jag är lite efter men du vt ju att jag kommer ihåg datumet endå ;)

2009-03-11 @ 20:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0