Jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans.

Nu var det längesen jag skrev här! :) segis jag är! har varit med malin i torsdags och fredags :D i torsdags var vi hos alex med kim och daniel, det var mys :) igår var vi oxå med dom en stund, och allt som hände får malin berätta om hon vill ;) haha! Vi sov till elva typ och hon åkte hem vid halv två :) och jag sitter här och äter geisha ^^, Ikväll blir det lungt iallafall tror jag :) ska bara vara hemma och mysa <3 Sånna dagar gillar jag! hihi. Nu är det bara 6 dagar kvar till skolavslutningen! Och bara 20 dagar kvar tills jag åker till marocko! härligt det :D Nu ska jag äta mat! Puss


Kommentarer
Postat av: maliin

ååh vad gott :D kommer sakna dig enormt mkt när du åker :/ älskar dig! <3

2009-06-06 @ 15:47:27
Postat av: Michaela

Inget o tacka för hjärtat! <3

2009-06-09 @ 10:50:20
Postat av: Michaela

Lär dig uppdatera bloggen unge :P

2009-06-23 @ 21:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0