I try to hold on but it hurts too much..

Har så himla ont i halsen :/ Och på jobbet idag var jag alldeles yr så då kollade dom blodtrycket på mig å det var för lågt :/ Inte kul.. Just nu sitter jag och lyssnar på min nya favoritlåt! James Morrison - Broken strings med Nelly furtado :) Funderar på att gå och köpa vitlöksbaguetter och grillad kyckling, mums! tihi! Lärde uppdatera för Malin sötnosen tjatar på mig ;) Hon kommer hit imorgon och då ska vi sola oss bruna som negrer! haha! Vi ska ha det lite mys. :) Nej nu ska jag väl gå fram på ica, i den här förbannade kylan ^^. PUSS 


You can't feel anything that your heart don't want to feel, I can't tell you something that aint reel..

Kommentarer
Postat av: malin

det är bra att du uppdaterara ;D

synd att du inte mår så bra, hoppas det blir bättre snart älsklings sis <3

2009-01-30 @ 16:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0