Together holding hands we'll fall..

Sitter här mätt och belåten ^^, Jag och Cons var nyss och köpte pizza, mumsigt! :) Idag har jag tagit det hur lungt som helst. Det känns som att jag har fått feber igen :/ Bäst att bara vila. Vi ska snart lägga oss och kolla på en film :) Just nu sitter jag och lyssnar på Avril lavigne- Slipped away, jag tycker att den låten är hur fin som helst! Jag tycker faktiskt om låtar man blir lite sorgsen av.. Jag har så mycket tankar i huvudet som jag vill få bort, men kan inte.. Det är försent att ändra på dem, men jag önskar att dom försvann lika snabbt som dom kom.. Nä, usch, bort med allt det negativa nu :) Jag får be cons krama om mig lite så känns det bättre.. Nu ska kolla på en film som heter The boy in the striped pyjamas, det handlar om andra världskriget, hitler å det. Hoppas den är bra :) Puss



Lägger in en bild på dom finaste männsikorna..


Kommentarer
Postat av: malin

naaw, tackar :) Men det fattas 2st, du och linn <3

2009-02-09 @ 14:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0