Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut.

Glad alla hjärtans dag på er! Jag har bakat muffins med hjärtan, rosa pärlor och strössel på, och choklad glasyr och rosa glasyr ;) blir väl att jag ch cons öppnar bageri snart! haha! då blir väl hela ockelbo matförgiftade ;) idag har jag pussat lite på cons, ätit gott och läst sune :) haha! Sen ska jag och cons kolla på film, mys de. Å på mååååndag börjar skolan.. Men bara i en vecka, sen äre loov <3 Imorse vaknade jag klockan nio av att cons mobil ringde, jag som ville sova lite längre nu när jag får :P Men men.. Vad ska ni göra denna underbara kväll? (A) nu ska jag spela lite sims innan cons kommer ^^, Ha en happy valentines day <3




Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag ska sitta här ensam och hata alla men mest rikard.. Hade hoppats på att få fira med honom :/ Helt låg idag :(

2009-02-14 @ 21:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0