=)

Hej hej! Sov typ hela dagen igår, smidigt. Men kände mig inge pigg, så det är bra att sova :) Idag jobbade jag ändaa från halv åtta till fyra, haha, det tycker jag är mycket :P Imorgon är sista dagen, sen börjar skolan..... Det orkar jag verkligen inte.. Men idag gjorde iaf jag och malin våra inviduella val, hoppas vi blir små svetsare, haha! Hon kommer ju vara det ända bra med skolan, allt annat är skit.. Synd att vi inte går i samma klass :/ Men men.. Ska försöka skärpa mig. Nu ska jag tvinga Cons att mysa lite med mig :) hihi!

Kommentarer
Postat av: malin

naaw (A) tack det samma!



men vi kämpar endå för då får vi iaf ta studenten tsm!!!! :D <3

2009-02-12 @ 20:03:55
Postat av: Michaela

Dags o lära sig uppdatera lite oftare ;)

2009-02-14 @ 10:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0