090216

Sitter i bajsskolan nu :) Slutar fem i tre, det är ju skönt :) Åh, det är sjukt kallt ute tycker jag! Hehe, våran lärare e så söt, hon var tvungen att springa och hämta hjälp när hon råka låsa dator, dumt att ingen av oss sa att hon bara behövde skriva in sitt lösenord ^^, Åh, jag sitter här och fryser ihjäl.. Fattar inte varför dom ska ha så kallt i klassrummen, dom vill nog göra oss elever sjuka så dom slipper oss! Idag ska jag åka buss hem, å det tar sååå lååång tiid :P Och jag som blir illamående av att åka buss :( ne nu måse  ja sluta skriva, folk tycker nog att det är drygt med en massa knappande ^^, Tack och hej, leverpastej <3 hihi  

Kommentarer
Postat av: malin

hahhaha, det låter ju som Ewa det där med datorn :D

2009-02-16 @ 15:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0