You raise me up <3

Sitter här och är lite småledsen, min älskling ska åka till tyskland imorgon :( Fast jag ska ju ändå till torsåker en vecka, men det känns tryggare om han iaf är i sammma land :/ Nu kan ju han inte ringa till mig och skriva hela tiden, det är ju dyrt :( Men han måste skriva varje dag tycker jag! :) Min fina cons..<3 I torsåker tänkte jag iallafall klippa topparna och färga håret ;) och umgås med min fina släkt <3 Det var skitlängesen, typ i julas, och jag har saknat min Celine :D Aja, jag har nyss gjort kyckling med ris och curry, och så har vi ätit chokladpudding :P Nu ska jag tvinga honom att kolla på en film och mysa med mig :) Får se om jag hinner skriva nå mer, skriver nog ifrån torsåker ;) ha en underbar kväll, och ett underbart lov ;) puss

Kommentarer
Postat av: vesna

åh va söt bild på dig i vattnet =)

2009-04-02 @ 19:57:43
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0