Soool!

Det är så himla varmt ute! Jag är ju i torsåker nu, och har suttit på framsidan i solen en halvtimme typ, och är alldeles röd om kinderna ^^, Igår hade vi mina tremänningar här, mina sötnosar <3 Vi åt påskmat och jag lekte med mina älsklingar ute i solen. Idag händer inte så mycket, kanske ska fråga om vi kan ut och åka lite motorcykel, hihi. Just nu har vi kyckling i ungenen, jag är  hungrig! Och imorgon ska jag färga håret, och kanske åka hem! Vet inte om det blir imorgon eller på tisdag :) Det är ju så tråkigt för cons inte är hemma! :( Jag saknar min bby jättemycket! Och hana kommer inte hem förrän den 28:onde :/ men hoppas tiden går fort :) Nu ska jag ut i solen lite till, puss!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad mycket stavfel du har gjort då :P

Du som är duktig i skolan borde väl kunna bättre svenska än mig eller så får du lära dig att skriva saktare på tangentbordet :P

Älskar dig mitt lilla mumintroll <3

2009-04-13 @ 03:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0