You are in pain, take your life take your life with cocaine!

Sitter i skolan nu :/ Men vi är bara sex pers här, kul lixom ;) men jag tycker att det är skönt när det är lite folk här. Jag ska egentligen skriva om Traumatisk hjärnskada, men det får vänta en stund, jag lyssnar på musiik nu ;) Idag slutar jag vid halv fem *suck* Men vi kanske får gå hem tidigare eftersom att det säkerligen kommer att vara skitlite folk här! Idag kommer min syster till oss och ska grilla, det är mysigt ju :) Sen ska jag tvinga Cons att följa med mig och kolla på en majkase, vart nu dom finns i ockelbo :) Imorgon är vi ju lediga oxå, skönt det :) långhelg lixom. På lördag ska jag sova hos pappa, och så ska jag fråga om Malin vill följa med på söndag och kolla när han springer gävle halvmaran, hehe. Nu ska jag kolla runt lite på internet sen försöka få nått gjort! Trevlig sista april allihopa (A)



So fine this day
all your problems has gone away
but tomorrow, when you wake up
all your problems are back to stay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0