090427


Sitter i skolan nu och har skittråkigt :) Vill hem, men mååste stanna kvar. Vill ut i solen iaf! Men är fast i det här klassrummet i fyra timmar till, kul lixom. Om jag inte åker hem ;) Har lixom glömt mobilen hemma, vilket gör allt värre. Men men.. Har haft en gaanska bra helg, i fredags var jag och malin på stranden med några, det var ju mysigt, det var så fint väder! Och Malin gjorde knäppa grejjer som jag inte ska ta upp här ;) xD Och sen somnade vi bredvid en väldigt söt människa, hehe. Och i lördags var vi på en skum fest med Kim, usch, dit vill jag då inte igen. Jag tycker bara att det inte är normalt att sitta och skära in hakkors på varandra! Men men i ockelbo kanske det är så.. Och igår satt vi nere vis sjöbacken och drack pucko och hade det mysigt tills två killar kom och börja snacka med oss. Björn och Svampus hette dom xD Men dom välte bänken vi satt på, det var ju mindre trevligt, och så verkade dom hata negrer :S Men men, det var kul iallafall :) Och imorgon kommer min cons hem! :D Nu ska jag göra nå vettigt. puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0