090416

Sitter i skolan nu och har en skittråkig lektion, har ont i huvudet också. Men ska till Malin på lunchen och hämta min laddare :) I Tisdags sov jag hos henne, och vi firade vår ettårsdag som bästa bästa vänner (a) Vi har ju känt varandra längre, men vi har varit tajta i typ ett år :) Hon gjorde nått som heter glace au four, det var jättegott! Och igår sov hon hos mig, och vi åt swartzwaldtårta :D Jag tycker så mycket om min söta malin <3 Sen efter lunchen ska vi till skolan och ha en lektion ihop, men den är sååå låååmg, ända till fem :( Drygt allting känns.. Men men, nu ska jag kolla runt på lite bloggar. PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

hehe, du är ju söt du :D btw, det var ju faktiskt syskon vänskap xD hahah älskar dig <3

2009-04-16 @ 17:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0