090413

Det är så himla kallt här! Jag bara fryser hela tiden! :) Min syster klagade på min stavning här, så jag får bli bättre på det ;) Men jag läser inte igenom vad jag skrivit, så det blir lite fel ;) Just nu väntar jag på mat, köttfärssås ska jag få, jag tycker det är så himla gott! Ikväll ska jag åka hem, det ska bli skönt att få sova i sin egen säng! Men den är så stor så det känns tomt, men jag får många kuddar och täcken så det inte känns så tomt :) Det är skittråkigt väder idag! Men men, vi har ju haft det fint i några dagar nu, det får väl vara dåligt några dagar! Jag får åka hem och sakna min fina cons <3 Börjar skolan på onsdag igen, så dagarna går väl lite snabbare då.. Nu ska jag äta go mat! :) puss

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag klagar så värst mycket jämt :P

Men jag älskar dig ändå <3

2009-04-13 @ 20:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0