090402

Nu har jag varit väldigt väldigt väldigt oaktiv :) Har inte haft orken att skriva, har inte haft nå speciellt att skriva direkt ^^,  Sitter i skolan nu och är sjukt trött :( oooorkar inte vara här. slutar fem oxå! men men, duktig jag är iaf :) vela bara ligga kvar  bredvid älsklingen <3 Igår var jag och Malin på stan efter skolan, det var ju så fint väder! Vi åt på nian ;) mumsigt. Iddag ska jag ner och växla pengar åt cons innan jag åker hem, så hoppas verkligen att vi får sluta tidigare! Nu måste jag sätta mig vid min bänk, vi ska ha läxförhör :( hejs <3

Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-04-02 @ 14:10:40
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0