I still love you..

Sitter och trökar i skolan nu.. Idag hade vi studiedag, vilket var sjukt skönt! Sov hos mamma :) Så skönt att få sova bredvid sötnosen min! Jag vakna ganska så tidigt, medans cons fortsatte sova till ett! hehe. jag och mamma bakade kolakakor, duktigt av oss tycker jag :) sen så mös jag bara med cons resten av dagen. eller jo, jag och mamma gick ner till sjön en stund på dagen, det var så sjukt skönt ute! Nästan som sommar jue :) lte tråkigt att behöva åka hem, men lär vara hemma hos pappa lite oxå. ska nog inte sova hos mamma förräns om två veckor, åker nog bara dit någon dag över dan. Kommer sakna min sötnos skit mycket ju! Jag och Malin har tänkt gått på brynäsmatchen nästa lördag då dom spelar mot linköping. Får tvinga hit cons och alex då :) Den 11:e ska vi vara hos mamma och fira malin lite ;) ska umgås med lite ockelbo människor då. haha. näe, nu ska jag göra nå vettigt, sluta inte förräns fem, men jag och malin tänker gå tidigare, vi ska ner på stan serru ;) ska kolla efter en jacka och lite sånna saker. men skriver kanske sen. Puss


I still love you, even with a heart that breaks, that breaks like the promises that you made..

Kommentarer
Postat av: systeryster

kanske bra o fråga mamma först innan du fixar med o fira malin den 11;e :P

det ska inte bli som förra gången, då jävlar så slår jag sönder båda dom där små pojkarna :P

2008-09-25 @ 21:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0