...

Jag är så sjukt trött på allting.. Vet att jag "klagar" mycket. Men jag har så svårt att hantera saker. Har svårt att inte ta åt  mig av vad folk säger. Ni kanske inte tycker att jag gjort rätt  beslut, men jag vet att det här är bäst för mig. Och jag har nog väldigt många emot mig nu, men ärligt talat så skiter jag i det. Jag önskar bara att ni kunde lämna mig ifred! Jag vill inte ha er i mitt liv, snälla sluta håll på.. Jag har förlorat någon som betydde väldigt mkt för mig, jag har förlorat personen av väldigt dumma anledningar. Och jag hatar mig själv för det. Men nu försöker jag gå vidare, jag föreslår att ni gör samma sak!

Det känns som att min kropp och mitt psyke redan är beredd på att ge upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0