When others doubt you still believe <3

Usch, det regnar cpmycket ute! :/ Men det ska inte få mig på dåligt humör :D Ska till syster efter skolan och färga håret på henne, och sen ska jag till Malin! <3 Den sötnosen fyller ju år idag :) Vaknade typ halv sex imorse! Segast i världen. Skrev till cons, å han var vaken å kollade på prison break, så jag sa åt honom att komma upp och kramas lite, och det gjorde han till tio i 7 ^^, Kommer ju sakna honom, jag vet att jag e knäpp, det e ju bara en dag, men ändå! Men e glad att jag ska få vara med min Malin :D Och ska ju till irre på lördag ;) Snart börjar våran första lektion som är omvårdnad, då ska vi få ta stick i fingret på varann :O Att sticka gillar jag, men inte att bli stucken :( Men men, får väl stå ut ;) Kanske skriver sen! Puss<3


 höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0