Trötter..

Har nyss haft pulsbaserad träning på idrotten, vi körde det dära beep-testet! Och jag måste säga att jag har världens kassaste kondition :)  kom bara upp i 6,2 xD Men jag kan skylla på att jag sträckt en muskel i ryggen :) Det gör skitont när jag går, ser helt cp ut! Men var hem till pappa på lunchen, tog ett varmt bad och hade på tigerbalsam, så nu känns det lite bättre :) Ska ta tio över tre bussen hem, så det är en liten stund kvar än :)  Ska hem och äta lite foood. Tänkte kanske gå ut å gå ikväll oxå, vi ´har fått i uppgift av idrottsläraren att göra pulsbaserad träning två ggr i veckan i fem veckor. Skiiitkul. Efter de där fem veckorna ska vi göra beep testet igen, så förhoppningsvis får jag bättre då, hihi! Nu ska jag kika runt på lite sidor å sen gå till bussen :) Skriver kanske när jag är i Torsåker! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0