sometimes you can't make it on your own.

Hej hej! :)

Fick sova lite längre idag *happy*,  började ju 10 :) Skönt att få ligga bredvid sötnosen och mysa på morgonen. Fast han kittlade mig, sånt hatar jag! Speciellt på morgonen :O Fast jag var ju lite dum och väckte honom så tidigt, fast han somnade om när jag gick iaf. Idag kommer min syster till mamma :D Hon ska vara där tills på lördag (?) Skönt att få umgås med henne, saknar henne som tusan nu när jag inte bor granne med henne.. Men försöker träffa henne mkt ändå :/ Ne nu måste jag plugga lite, ligger äckligt efter. Har prov i omvårdnad imorgon oxå! *blä* Men ha en supergood dag! kanske skriver sen. Puss!

 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0