Save me from the dark.

Sitter i skoolan nu :) Fick börja halv tio idag, skönt! Men lärde ta halv nio tåget, så det spelade egentligen ingen roll, men fick lite sovmorgon. Skulle gått över till Peter och Jeanett igår med cons, men jag somnade vid teven typ halv åtta, och vart väckt vid elva av cons! Han ville att jag skulle följa med ner å kolla på teven dom hade köpt, men jag var alldeles för trött för att röra mig. Vi ska ha idrott nu efter lunch, i två timmar! Det som e jobbigt är att jag har skitont i sidan av ryggen, när jag går å så. Men det kanske blir bättre av två timmars idrott ^^, Det e ju höstlov sen! Ska åka till torsåker på söndag, kul kul :) har saknat att vara där! Och så får jag ju träffa min lilla favorit tös! Nej nu ska jag se till att få sluta! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0