if you leve me tonight, i'll wake up alooone.

Godmorgon! :)

Börjar tio idag, skönt det. Malin sov hos mig igår, så vi tog tåget tillsammans idag :) Kommer sakna henne som bara den nu när hon ska åka bort! Men två veckor går nog skapligt fort! :) I måndags var jag och syster å fika på nian, supertrevligt! Saknar henne så mycket! Och pappa har tydligen åkt till Kazakstan xD på jobb alltså. Aja, kul att han säger till när han åker bort.. :P Jag har så mycket saker jag skulle vilja prata med vissa om, men det blir bara så att jag håller allt inom mig, skitdåligt. Skulle verkligen behöva prata om lite saker, men det går inte.. Aja, ska sätta mig vid min bänk nu, börjar snart ^^. ha dte bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0