If you don't like being hurt, then please don't stay.

Jag är tröttast och hungrigast i världen känns det som just nu! :) Slutade för typ 20 min sen. 5 min efter bussen gått, så nu får jag vänta till kvart över fyra, då får jag ta tåget! Hur segt som helst lixom. Men men, jag klarar allt mig. Skulle sovit med Cons igår, men det vart väl försent. Men ska sova med han  idag, hihi! Börjar tio imorogn, superskönt! :) Ska sova hos Malin på torsdag, för då fyller hon år :D Grattis i förskott! Och grattis i efterskott till mina kära vänner Irre och Jenny! :) Jag fyller år sist, men jag har iaf nått att se framemot nu (a) Presenter presenter presenter :D På lördag ska jag på "kalas" hos Irre :) Skulle egentligen med på fest efter det, men är inte direkt pepp på sånt, så dte blir väl att åka hem och sova med min sötnos! Nu måste jag dra mig mot tågstationen, men skriver imorgon! :) Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0