All i wanna do is hide.

Jag är segast på att uppdatera, I know! ^^, Men har varit sjuuuk, och varit allmänt upptagen :P Just nu sitter jag i skolan och fryser ´häcken av mig. Sjukt kallt här inne! I helgen har jag inte gjort så mycket, förutom varit med Cons :) Åt tacos hos dom i fredags, det var jag, cons, alex, alex tjej, anna och någon kompis till henne :) vi kikade på idol, men alla var emot mig för att jag gillar Johan! Dumm dom :P jag gillar hans sätt att sjunga, haha. Åh i lördags kollade jag och cons på lite filmer, men jag somnade :/ somnar jämt när vi ska kolla på film! Tråkiga jag! Imorgon ska jag sova hos pappa! Känns skönt det :) Vi ska till Marocko nu i jul, pappa ska gifta sig! :O Ich bin böse! hihi. Men ska bli skönt att komma ifrån det här kalla! Det e iaf lite varmare där :) + så får jag träffa mina underbara kusiner! hihi. saknar dom tokmkt! Aja, nu ska jag plugga lite :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0