Torsdag.

Nu sitter jag här med ett glas cola, gött de. Jag, Natta och Mathilda skippade de två sista lektionerna och gick på stan ist ^^ vi skulle ändå bara spela spel på dem. Jag har fått nån inflammation i ögat, så jag och natta ringde hälsocentralen i sätra för att se om jag kunde komma dit idag. Så dem skulle ringa hem till mig tjugo i tre, så jag hade faktiskt en anledning att gå hem :) Så  lär jag sitta och vänta på det samtalet ^^ Hittade en kjol och ett par skor som jag förhoppningsvis ska få köpa imorrn :) Fick inget lönebesked idag, men hoppas pengarna kommer ändå, Natta sa att beskedet kan vara försenat ibland. Har inte hittat nå kul till skolavslutningen, som är vääldigt snart  *-* Det kanske blir den kjolen. Jag,Natta och Mathilda köpte jordgubbar som vi satt å mumsa på :D Aja, orkar inte skriva. Ciaoo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0