Tisdag.

Är väldigt dålig på att uppdatera, både här och på bilddagboken.. Men det e baa så mycket i skolan just nu. Massa rester som måste göras. Jag och Natta har pluggat som tokar de senaste dagarna, men ändå e det typ lika mkt kvar. suck.. :P Men snart är det looov! Det ska bli så jäkla skönt! :) Det här året har gått sjukt snabbt! Ser fram emot att få börja tvåan :) Då ska vi hålla på med lite grejjer man själv tycker om, eftersom att vi fått valt inriktningar och sånt :) Jag har valt Vård och omsorg som inriktning. Vi ska få vara med ambulansen och sånt :) Aja, idag har jag gått i skolan från halv nio till 4.. Vi fick sluta 2, men jag och Natta satt kvar å plugga. Å på morgonen hade vi nationella prov i matten, det gick ju int så bra.. :P Men men, bara jag får g så är jag nöjd :) Efter skolan så va jag med Malin en stund, sen gick jag över till syster :) Hon är verkligen en topen storasyster, och jag älskar henne över allt annat i hela världen! Btw, imorgon firar jag och Viktor 9månader :) Tiden går verkligen sjukt snabbt. Men nu ska jag hitta på nå vettigt att göra.


Jag älskar dig Viktor <3


Kommentarer
Postat av: Michaela

Och du är världens bästa lillasyster!

2008-05-14 @ 12:09:33
URL: http://africaikarusmax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0