Starting over.

Har typ glömt bort bloggen :O men nu när en kär vän till mig börjat blogga kände jag mig tvungen att börja igen, men på nytt :) dvs jag tog bort alla inlägg jag tidigare skrivit. Men men, idag har jag varit med Malin :) Hon sov här fre-lör, lör-sön. Mysigt :) Idag åt vi på Peggys, det är väldigt fräscht där nu efter de har byggt om :) Skulle egentligen pluggat med Natta, men hon var väl lite ur form idag ^^, Aja, Malin är iaf och jobbar nu, dem har hemgångsmål, så om dem tsm säljer 110 st så får dom gå hem tidigare :) Då kommer hon hit :) Ska försöka lägga lite mer tid på bloggen än på bilddagboken ^^


'I wore a disguise 'cause I didn't want to get hurt
But I didn't know I made everything worse'

Kommentarer
Postat av: Pennu

:D

2008-05-05 @ 21:46:29
URL: http://pennu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0