Söndag.

Det har varit en sjukt trevlig helg :) väärldens bästa väder! ;) varit hos mamma från lör-sön. Vi var ute typ hela dagen med Nikita igår :D vi var nere vid stranden å lekte med henne, sen grilla vi där :) tänkte inte på att jag var i solen hela tiden, så nu har jag bränt mig på kinderna och på axlarna..men aldrig fel med lite färg ^^, idag kom viktor dig, så gick vi ner till stranden med nikita en stund, hon stänkte ner en ganska mkt när vi busa i vattnet xD men hon är världens goaste hund<3 När jag kom hem så har jag varit med Irre, malin och jenny :D Imorrn ska klassen vara i hemlingby halva dagen... inte nått jag ser fram emot direkt.. men men. efter det har vi ett äckligt dataprov x) lär väl gå skit eftersom att jag inte fattar mkt. Aja, nu vart det lite för mkt här^^ ciaoo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0