Onsdag.

Godmorgon :)

Klev upp klockan sex idag för att jag och Malin skulle ut å gå ^^ Vi gick först lilla varvet runt ängen, sen det stora. Riktigt hurtiga var vi ^^ Just nu känns det som att jag har feber, skitont i huvudet och e kallsvettig, inte sån bra start på dagen? Men börjar inte förräns halv tio, det e skönt :) Vi har Anette första lektionen.. *-* Vi ska spela spel med henne heeela lektionen, skitkul! Aja, slutar iaf två idag, det e ett + :D ska åka till mamma vid 3, ska äta där å så, sen åker jag väl hem på kvällen, för det känns inte som att jag orkar sova över där, för då måste jag upp å ta tåget skittidigt, det står jag nog över ^^ Sätrayran är det ihelgen, jag gillar inte direkt det, men sockervadd finns ju där, så jag ska iaf dit å köpa det :D Har tvingat med mig Viktor och Andreas dit ^^ Andreas gillade tydligen oxå sockervadd mkt x) Så nu måste Jenny mfl oxå följa med, tycker jag då. Nu ska jag göra mig iordning :) // Smulaaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0