Måndag

Idag när jag vaknade kunde jag knappt titta för att det gjorde så ont i ögat :/ Skulle egentligen ringt till hälsocentralen i fredags, men det vart inte av. Så jag ringde dit imorse vid åtta, och dom skulle ringa upp vid 10. Så jag gick å la mig en stund, sen vaknade jag av att telefonen ringde, först orkade jag inte gå upp och svara, sen kom jag på att det var dem ^^ dom ska att det var ögoninflammation och att jag skulle dutta med vatten några ggr om dagen. jag skulle ringa om två dagar om det inte vart bättre. jättekul! för så sa dom i torsdags oxå, men aja, det känns lite bättre nu iaf :) var över till syster och hämtade havregryn, för att jag tänkte baka chokladbollar snart ;D blir förhoppningsvis skola imorn, men inte om det var som det var imorse :/ btw, pappa ska åka till sthlm till på torsdag, så jag ska vara hos mamma då. Så det kommer bli lite dålig uppdatering om jag inte skirver i skolan ;D Nej nu ska jag baka :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0