Tisdag

Usch va seg jag är på att uppdatera bloggen ^^, Fast inte segare än Jenny! :) Jag är hemma hos pappa en snabbis nu, ska till mamma med tio över fem tåget. Har vart i torsåker i en vecka typ. Har fått umgås med mina sötnosar! Älskar dom ungarna otroligt! Fast har ju saknat mina sötnosar här! :/ Nu är dte inte långt kvar tills jag åker till Marocko, är inte så jättepepp på det, men det kanske ändras. Det blir nog superkul, fast det tänker jag ju varje år ^^, Men nu är det lite annorlunda där :) Det känns som att det här sommarlovet går alldeles för fort! Man hinner ju knappt göra nått förräns dagen e slut :P Just nu sitter jag och v'ntar på Malin som skulle komma förbi en stund :) Sen ska jag hinna träffa Viktor en snabbis. Han jobbar ju ända tills fyra :P Äsch, nu orkár jag inte skirva nå mer, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0