Everyone goes away in the end.

Just nu är jag med Maliin :) Eller ja, hon ligger och sover i min säng.. OCh jag sitter här å är jättehungrig, men orkar inte fixa nått just nu. Börjar bli sjuk, har haft lite feber och en dryg hosta, så jag vill helst inte börja skratta, för då finns det en risk att jag hostar ihjäl mig. ^^. Får inte prata för mycket heller, för jag håller på att tappa rösten ^^. satan va drygt allt e.. Ska till Mamma imorgon, skönt att få komma bort igen och koppla av :) Jag vill ner till stranden och få lite färg, men det känns inte som nån jättebra idé, borde ligga hemma å vila ist :P Aja, tror att jag ska lägga mig bredvid Malin nu och sova en stund, det behövs ^^

Jag vet älskling, kärleken den sårar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0