Utan dig kan jag inte andas.

Sitter i skolan nu och håller på att frysa ihjäl! Sjukt kallt här inne. Orkar inte sitta med jackan på heller, så får väl sitta och frysa då ^^, Mös lite med Cons igår, vi skulle egentligen baka men jag somnade ist. :P Kanske bakar idag ist då :) Malin kanske ska  följa med hem idag och sova hos mig, hihi! Hon sov hos mig i helgen men den vart lite knas. Men den här helgen ska bli bättre! :) Kommer inte på så mycket att skriva, kan inte riktigt tänka klart. Något gör ont och jag kan inte sätta ord på varför det känns såhär hela tiden. Och jag vill inte att någon ska kommma för nära, och se det jag verkligen känner. Stark på utsidan, men inte i min själ.

jag är krossad,
jag har förlorat mig själv
jag har förstört mig själv
och allting igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0