Strong on my own.

Lite svårt att sova.. Har varit vaken sen typ tre :P ligger och kollar på Twilight, underbar film lär jag säga.. Den får en lixom att drömma sig bort.. Sen e ju killen sjukt snygg ;) Det är ingen idé att försöka sova nu, så ska kolla klart på den här, sen kanske kolla på The day the earth stood still ;) Fördriva lite tid :) Tårtan var söt ^^. kan be syster knäppa kort på den så kan jag visa den sen,haha. Det var en gaska bra kvälligår, förutom att den inte slutade så bra..  It's hard when the one person that's not supposed to let you down, do. Men det är ingen idé att deppa över folk som inte är värd det. Nu måste jag fortsätta kolla på filmen, edward lixom ropar på mig ;) skriver kanske sen! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0