i'll hold you untill the hurt is gone..

Sitter och lyssnar på musik medans Cons ligger bredvid mig och sover, sömntuta! Har väckt honom x antal gånger, men nu måste jag verkligen få upp honom! Vi ska till ica å köpa lite grejjer, sen ska vi hem och göra en tårta :D eftersom att jag fyller år på onsdag ;) sen kommer syster hit :) ikväll ska vi fritera kyckling å äta det med ris å vårrullar, det är mums :) hoppas att ni oxå får en mysig lördagskväll! Det ska jag iallafall ha! :) puss



It's amazing how you can speak right to my heart
Without sayig a word, you light up the dark
Try as I may I can never explain
What's been said between your heart and mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0