Zzzz.

Jag är sjukt trött! Har inte sovit så mkt, vi har ju rest i typ 27 timmar, sov bara 6 timmar av den tiden. Och så sov jag några timmar inatt oxå, fast jag och Malin låg mest å flummade. x)Vi är bra knäppa vi :) Ska åka till mamma imorgon, den klantskallen har brytit foten. Suuck. Men jag ska försöka njuta som tusan, det e ju mindre än en vecka kvar tills skolan börjar! Deprimerande? Ja! Men man får hoppas att det här året går lika fort som förra :D Ja har tänkt att tvinga med mig syster till marocko nästa år! Det kommer ju bli super! Mina släktingar vill verkligen träffa henne igen, det var ju en massa år sen hon var där! Just nu sitter jag och funderar på om jag ska orka städa lite, mitt rum ser ut som ett kaos, typ. Sen ska jag till Malin och baka en massa till kvällen. Jag kommer inte orka hålla mig vaken!  Min säng ropar efter mig! Nä men nu måste jag faktiskt göra nått nyttigt! Skriver väl imorgon och lägger in lite bilder ifrån tjejmiddagen, och så fort jag får bilderna av pappa ska jag lägga in lite mer från marocko! Fast de flesta hittar ni ju på min bilddagbok!  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0