Tisdag!

Det är tisdag idag, å skolan börjar imorgon! Kan ni fatta det?! De här 67 dagarna har gått sjukt fort! Känner mig väldigt Opepp på att kliva upp tidigt och tvinga sig till skolan! Det enda som lockar är ju mina söta vänner där! :) Om det inte vore för dem skulle väl jag legat begravd under täcket imorn och vägrat kliva upp x) Jag kan ju iallafall berätta vad jag gjort i helgen! :) Var ju hos mamma i ockelbo med Malin :) På lördagen var vi nere hos grannarna och deras vänner som var väldigt dyngraka. Men kul vare att prata med dom :D Jag har tydligen en stor ängel bakom mig, och malin vart spådd. Hon kommer leva ett långt liv, och få hela tre barn! Inte illa va? Efter det så tvingade vi vår andra granne Constantine att följa med oss upp till mammas lägenhet. Vi tvingade upp Alex oxå ^^, Så vi höll dom vakna till halvåtta, vi satt hos mamma till typ halv sju sen följde vi med dom ner och kolla på OS. Sen ville ju dom såklart sova, så vi pallrade oss upp och la oss vi med. Vaknade halv ett, bakade paj och bjöd pojkarna på det ^^, lite förkortning av söndagen bara! Men skriver kanske mer sen. Ska äta nu! Puss

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Tack :)

2008-08-25 @ 14:00:15
URL: http://crazyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0