Tisdag.

Jag e superdupertrött! Det känns som att jag nämner det varje gång nu! :P Vi började ialf halv nio idag, och gik till typ halv tre. Skulle slutt halv fyra med hon var snäll och lät os gå tidigare :) Imorgon går vi ända till fem! Det kommer jag verkligen inte att orka.. Malin ska sova här eftersom att vi börjar tio imorgon :) Måste lägga mig rätt så tidigt! Somnade typ vid elva igår, och vaknade vid fem av att pappa väsnades, sms:ade med cons som var vaken då! :O Höll han vaken ända till halv nio med mina sms x) Jag och Jessica ska byta klass oxå! Till OP2B, Natta går där, sen verkar det vara en ganska mycket bättre klass, haha. Nu ska jag ät nått, för jag ska följa med pappa tll gavlestadion ikväll, han ska springa och jag ska vara funktionär! Konstigt ord va?  ^^. Puss.




Längtar tillbaka till värmen och till folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0