I'm home (A)

Och jag längtar tillbaka som bara den.. Längtar tillbaka till värmen! Och till alla underbara människor :)Men får vänta till nästa år ^^, Har mest badat och umgåtts med släktingar typ. Blää, vet inte vad jag ska skriva, är typ helt tom i huvudet. Men ni kan få nån bild ialafall :)

Honey <3 Min favoritkusin som alltid får mig glad! :)

 Mina kusiner :)

 Stranden!

 Min solstråle!

Det kommer mer bilder sen :)  Nu ska jag väcka Malin som ligger och sover i min säng, sen ska jag äta och sen ska jag till syster ^^, Ska på tjejmiddag ikväll med favoriterna x) Knäpper väl lite bilder där oxå! Puss!


Kommentarer
Postat av: malin

Är så glad att du är hemma nu! har saknat dig sötnos :) <3

2008-08-17 @ 21:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0